Media op internet

Nieuwe media.

Media gaat steeds meer een bron van informatie worden. Denk maar eens aan wat je op YouTube aan tutorials kan vinden. Als video man kijk en zoek ik vaak op YouTube. Vaak om te kijken hoe een en ander werkt, maar vaak ook op zoek naar nieuwe software, andere manieren van video-editen, en andere manieren van werken. En al die informatie kan ik weer gebruiken voor eigen kleine producties en mijn huidige werk. Er staan dus veel filmpjes op youtube. Vaak van de gebruiker zelf. Met als onderwerp een programma waar mee hij of zij werkt, de mogelijkheden, de slimmigheden, allemaal samengevat in tutorials. En dat is nu de kracht van youtube, om online kennis te delen, of het presenteren van een event voor je voetbalclub of band waarin je speelt.
Youtube is een mooie plaats waar je dat kan neer zetten.

In komende blog's ga dit verder uitwerken. Hoe bepaal je de inhoud van een film, productie, wat laat ik wel en niet zien.

Ik neem u mee in de wereld van de media, mijn wereld als amateur...

En dit onder de titel:


Van idee tot productie


Block eigenschap op een ODC waarde op te halen

In deze blog laat ik je zien op welke manier we gegevens, in dit geval de ODC, kunnen opnemen in een kabellijst. Het betreft een combinati...