Sjavoe'ot 2017 - Data verzamelen

En bij een grote klus als deze opname is het zaak om alles na de opname op de juiste harde schijven te zetten. We nemen op met 3 camera's, dus laat ik per camera een 64GB card mee lopen. Dat is genoeg voor 3 uur film in HD kwaliteit.



Verder loopt er een master recorder mee met een SD van 256, omdat ik in Prores op neem.
 Tenslotte hebben we ook nog het geluid op genomen.


Al met al heb ik een 4TB schijf beschikbaar, die in 2 gedeeld is.
Zo maak ik een kopie van de 2T zodat ik zeker weet dat deze bestanden klaar zijn.

Nu word het tijd om alles te gaan monteren.





Block eigenschap op een ODC waarde op te halen

In deze blog laat ik je zien op welke manier we gegevens, in dit geval de ODC, kunnen opnemen in een kabellijst. Het betreft een combinati...