Evangelisatie reclame?

Is evangeliseren niet zoiets als reclame maken?
 Mensen zijn deze dagen voornamelijk visueel ingesteld. Je ziet het om je heen. Alle reclame boodschappen zijn verpakt in leuke, treffende korte filmpjes.

Zou het mogelijk kunnen zijn dat we dat met het evangelie ook kunnen doen. Ik besef dat ik nu veel commentaar krijg. Hoe zo? Reclame voor het evangelie? Maar dat doen we niet, dat is werelds.

Maar wat doen we in de praktijk, als we evangeliseren, is dat dan niet een soort reclame maken, maar dan voor God’s Koninkrijk.

Verpakken in korte film.
In feite is het hetzelfde alleen heet het anders, evangelisatie dus.
In feite kunnen we ook de boodschap die we willen over brengen, verpakken in een 30 seconden spotje, of een wat langere video van 5-7 minuten. Tenslotte communiceert televisie door beeld en geluid.

Maar hoe?
Feit is, hoe maak ik dat filmpje zo dat mensen geraakt worden (in de eerste 30 seconden) en blijven kijken tot het eind? En dat word al lastig, hoe gaan we dat neerzetten, wie komt er met ideeen en hoe gaan we dat produceren. En wat zal de kwaliteit moeten zijn.

Als video producer weet ik dat we de hoogste kwaliteit moeten kunnen leveren aan onze kijkers, in ruil voor hun tijd en aandacht zullen we de kijkers moeten voorzien van broadcast kwaliteits productie.

Maar hoe komen we tot die kwaliteit, wat is er nodig voor een productie en welke valkuilen komen we tegen.

Klik hier voor verwachte trainingen

Block eigenschap op een ODC waarde op te halen

In deze blog laat ik je zien op welke manier we gegevens, in dit geval de ODC, kunnen opnemen in een kabellijst. Het betreft een combinati...