Bezig met het voorbereidden van een productie

Kijkje in de keuken

Als ik een productie voorbereid dan start ik allereerst met het aanmaken van de benodigde mappen.
In "Orde in de chaos" kun je daar meer over lezen.

Ik vraag alle gegevens op van de productie, alsmede de benodigde foto's en plaatjes.
In Premiere Pro maak ik dan al een indeling van de op te nemen items.
In dit geval gaat het om het opnemen van een 11 tal seminars, van in totaal 2 sprekers.
Ik zorg voor een consistent geheel binnen mijn project

Een intro timeline word gemaakt welke ik later kan toevoegen. De timelines van de opnames worden alvast gemaakt en benoemd. En zo ga ik alles indelen.
Verder natuurlijk overleg met de opdrachtgever, kloppen de teksten, welke kleuren gaan we toepassen, welke lettertypes en ga zo maar door.

Goede voorbereiding is het halve werk. Meer weten, ga dan naar www.t4cm.nl
En voor dat ik het vergeet, het is een opname voor 119ministries, klik hier voor meer informatie


Block eigenschap op een ODC waarde op te halen

In deze blog laat ik je zien op welke manier we gegevens, in dit geval de ODC, kunnen opnemen in een kabellijst. Het betreft een combinati...