Sjavoe'ot 2016 deel 2

Vlog
Toch maar eens geprobeerd, een vlog te maken van dit event. Ik heb dat gemaakt met een app "Youtube capture", daarmee kun je direct opnamen, monteren, muziek toevoegen en direct op youtube plaatsen en tevens een link versturen naar je facebook account.


After party
Ja en nu start de after party. Mijn aanpak is iets anders dan vorig jaar. Er is erg veel opgenomen. En alles onderwerpen heb ik nu op tijdlijnen gezet en ga alleen dat exporteren wat nodig is.
En hiermee bedoel ik de seminars.
Ook alles losse beelden worden op die manier verzameld en op 1 tijdlijn gezet.
Zo houd ik voor de montage overzicht, en alles staat netjes op de plek waar het moet staan.
Het is iets meer werk maar je houd het overzicht.
Op dit moment staat de Mac Mini driftig te renderen en kan ik aan de koffie





Block eigenschap op een ODC waarde op te halen

In deze blog laat ik je zien op welke manier we gegevens, in dit geval de ODC, kunnen opnemen in een kabellijst. Het betreft een combinati...