Sjavoe'ot productie geluid

Naast alle beelden, heb ik ook alle audio apart opgenomen. Het voordeel nu is, dat je altijd goed geluid hebt. Alle tracks heb ik vervolgens in Audition geladen, en daarin bewerkt.
Denk maar eens aan het volume op niveau brengen en stukken inkorten.

Hoewel ik een aparte map heb voor geluid, heb ik er voor gekozen deze toch onder  te brengen in de map van het seminar. Ook de titels staan hier nu in. Het geeft toch meer overzicht.


Tot slot ga ik het geluid als bestand mergen, matchen, met het video bestand dat er bij hoort. Geluid word gelijk gelegd met het beeld. Veelal gaat dit automatisch,soms moet je het handmatig doen. In het laatste geval is het vooral kijken naar de mond sync en de wavevorm.
Uiteindelijk kan het er zo uit gaan zien.




Block eigenschap op een ODC waarde op te halen

In deze blog laat ik je zien op welke manier we gegevens, in dit geval de ODC, kunnen opnemen in een kabellijst. Het betreft een combinati...